Selamat datang ke blog tip berhenti merokok!

Blog ini direka khas untuk sesiapa sahaja yang inginkan panduan ,tips dan cara berhenti merokok yang percuma, mudah, ringkas dan padat. Dalam blog ini, anda akan dipaparkan dengan artikel mahupun video mengenai tip berhenti merokok bagi memudahkan pembaca untuk mengikuti panduan dan cara berhenti merokok dengan betul. kesemua cara berhenti merokok yang dipaparkan boleh dilakukan serta merta tetapi secara bersistematik kerana proses untuk seseorang berhenti menghisap rokok perlu dilakukan secara beransur-ansur.Untuk makluman anda tips dan langkah berhenti merokok dalam blog ini akan sentiasa dikemaskini dengan panduan artikel mahupun video berhenti merokok terbaru untuk rujukan anda.

Selamat melayari blog tip berhenti merokok!

Petua mengatasi keinginan merokok (tip berhenti merokok)


tip berhenti merokok

Perkara normal yang berlaku kepada perokok yang insaf(berhenti merokok)perasaan ingin merokok semula walaupun sebatang..JANGAN LAYAN PERASAAN ITU! Kerana dari sebatang rokok yang kononnya untuk melepaskan gian anda akan bakal menghabiskan sekotak rokok..tak percaya CUBALAH!anda pasti akan mengiyakan kata-kata saya tadi.sepatutnya anda perlu mencari alternative untuk menghilang rasa keinginan untuk merokok.disini saya ingin kongsikan bersama anda petua untuk mengatasi keinginan merokok.selamat mencuba!

*Tarik nafas panjang

*Minum air suam dengan banyak

*Membuat kerja lain seperti membuat blog

*Mengunyah sesuatu (seperti gula getah)

*Mandi

*Basuh tangan

*Senaman ringan ( contoh : regangan)

*Sembahyang / meditasi

Tips ringkas cara berhenti merokok dan menghilangkan rasa keinginan untuk merokok semula.selamat mencuba dan selamat beramal. 

panduan sempoi berhenti merokok kurang 3 minggu!

No comments:

Post a Comment